Israrla Muhafazakar Moda Diyorum 2014

2014 Yılında Tesettür modası hakkında yazılmış bir blog yazısı, Muhafazakar modanın tutucu insanların üzerinde yeni etkisini dile getiren blog yazarımız bahsettiği konuda uygun bir bakış açısı dile getirmiş. Tesettürün Modası mı olur diye düşünen kişilere güzel cevaplar öne sürüp yeni bir moda yükselişe geçti. Muhafazakar moda için bilgilendirme ve satış yapan özel dikim kesim yapan magaza ve kişilerin paylaşımlarını sizler için blogumuzda paylaşıyoruz. 

Muhafazakar moda tesettür giyim için paylaşımlarımızı takip etmek için sosyal medya üzerinden bizi takip edebilirsiniz. 


Facebook : https://www.facebook.com/MuhafazakarModaTesettur/ 
İnstagram : https://www.instagram.com/z.gulsumm/



'Tesettürün de modası mı olur?' derken baktık ki tesettür moda haline gelmiş. Elbetteki demiyorum tesettürlü bayanlar kötü giyinsin, dikkat etmesin, çirkin olsunlar, uyumsuz gözü rahatsız etsinler. Aksine uyumlu giyinmeleri, moda hakkında bilinçli olmaları ve bu alanda güzel işler başarmalarını takdirle karşılıyorum. Bayanın fıtratında var bir kere beğenilmek, süslenmek. Bunu mümkün olduğunca helal dairede kalarak yapılmasında hiç bir mahsur yok. Ancak öylesine kötüye kullanılıyor ki endişelenmemek elde değil.

Başörtüsünün aksesuar olarak başlarda taşınmasından bahsediyorum, saçların, küpelerin, boyunların gözükmesinden rahatsızlık duymayan ve bunu örnek alan, vücudu saran pantolonlar üstüne kısacık gömlekler giyinmenin 'tesettürde şıklık' anlayışına sahip olan gençlikten bahsediyorum. Kabul ediyorum göze hoş geliyor, cezbediyor.. Ve göz göre göre alışıyor, taviz bir kere verilince devamı geliyor. Ben bu ikilemi çok yaşıyorum. Gözüme güzel gelen bazı şeyler bakıyorum zamanla hayatıma girmiş oluyor. Sonra bir vakit geliyor ne yapıyorum ben deyip şaşırıyorum. Kısa zaman önce giyemediğim o tunik boyunu giymişim ve bu beni huzursuz etmemiş.

Maksadım tesettür dersi vermek asla değil, başta kendimi katıyorum, her birimizin bu mevzuda çokça eksiği var. Derdim en azından tesettürü kullanmasak, tesettür kelimesinin mahiyeti itibariyle ağırlığı var lakin ağızlara sakız oldu. Son zamanlarda en çok duyulan, okunan kelimeler arasında. Herkes tesettür üzerine ahkam kesiyor, kimi eleştiriyor kimi savunuyor... Tesettür ve moda ikilisi birbirine hiç yakışmıyor. Tesettür girince bahse işin rengi değişiyor, bunun sınırları Kuran ı Kerimde belli bunun üstüne söz söylemek kimsenin haddi değil. Bunun yerine muhafazakar moda daha doğru bir kullanım. Bu ifadeyi gördüğümde rahatlıyorum, ve blogumda muhafazakar modadan bahsedeceğim. O yüzden ısrarla Muhafazakar Moda Diyorum!!!!


Israrla Muhafazakar Moda Diyorum 2014  Israrla Muhafazakar Moda Diyorum 2014 Reviewed by ErsinCe on Haziran 20, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.